Bookingvejledning

Sådan booker du tennisbaner på hjemmesiden
(spring til pkt. 5, hvis du allerede er logget ind)

  1. Klik på menupunktet Hjem (åbner en ny fane) og derefter på 'Log ind' øverst til højre.

  2. Brugernavn: TennisXYZ (hvor du erstatter XYZ med de tre cifre i medlemsnummeret; eksempler: 001, 010, 100).

  3. Kodeord: kun de seks cifre i fødselsdatoen (et sekscifret tal i formatet DDMMÅÅ).

  4. Klik på 'Log ind'. Du viderestilles automatisk til medlemsforsiden.

  5. Gå til menupunktet Banebooking og vælg 'Booking' for at gå til reservationstavlen. Bemærk også vores Bookingregler og Husk at passe banerne (under Banebooking).

  6. Vælg tidspunkt og bane (B1 - Bane 1, B2 - Bane 2, B3 - Bane 3) ved at klikke på det tilsvarende felt.

  7. Tilføj deltager: Indtast navn i søgefeltet (bookingsystemet foreslår de medlemmer der matcher) og vælg fra listen. Hvis du fortryder, så klik på 'Fjern' ved siden af navnet. Der skal være mindst 2 deltagere og kan være højst 4 deltagere (single/double).

  8. Klik nu på 'Book'. En bekræftelse sendes til jeres e-mailadresser (dette kan fravælges inde under 'Indstil notifikationer' under dit navn øverst til højre).

  9. Du kan se (og eventuelt slette) dine aktive bookinger inde under 'Mine reservationer', som du finder under dit navn øverst til højre.

  10. Vælg til sidst 'Log af' (under dit navn).


God fornøjelse!

Venlig hilsen
Bestyrelsen